Brummense damvereniging gaat weer van start.

Voor de Brummense dammers zit de vakantie er op en men gaat weer van start met de wedstrijden voor het onderlinge clubkampioenschap. Donderdag 25 augustus is de 1e avond en dan worden er uitsluitend vriendschappelijke wedstrijden gespeeld.

Op donderdag 1 september is de algemene ledenvergadering en de week erna, dus donderdag 8 september gaat het écht van start.

De Brummense damvereniging is hard op zoek naar nieuwe leden. Dus wilt u wel eens een potje komen dammen, dan bent u van harte welkom op donderdagavond vanaf half 8 in het gebouw Plein 5 in Brummen.  De jeugd tot en met 16 jaar begint om half 7.

Ook zij die nog niet zo goed kunnen dammen, zijn van harte welkom. Wij zullen de nieuwelingen zo goed mogelijk begeleiden om de basiszetten van het dammen onder de knie te krijgen. Dus probeer het geruste eens een paar avonden om te zien of het iets voor u is.  Vanaf donderdag 25 augustus bent u van harte welkom vanaf half 8.

Informatie is verkrijgbaar bij Johan Haijtink in Brummen, telefoon 0575-562172  en bij Albert van Ooijen in Eerbeek, telefoon 0313-651678.

013 (1)