Brummense Damvereniging en Eerbeekse Schaakclub gaan weer van start.

Als de corona richtlijnen dit toestaan, dan gaan de Brummense dammers én de Eerbeekse schakers op donderdag 3 september a.s. weer van start met de clubavonden.
Alleen zal er met ingang van het nieuwe seizoen door de dammers niet meer in Brummen, in het lokaal van Plein 5 gespeeld gaan worden. Aangezien het aantal leden dusdanig is geslonken, en de Eerbeekse Schaakclub met dezelfde problematiek worstelt, is door beide verenigingen besloten om in één lokatie te gaan spelen.
Het zal dus geen fusie van beide verenigingen worden, alleen de clubavond is in hetzelfde lokaal en dat is m.i.v. 3 september het “Pater Dekkerhuis” aan de Lorentzstraat in Eerbeek.
Hierbij roepen wij dus de Eerbeekse dammers en schakers op om op 3 september weer aanwezig te zijn. De clubavond begint om 19.45 uur.
Ook mensen, die nog geen lid van één van beide verenigingen zijn, en het leuk vinden om eens een potje te gaan schaken of dammen, worden van harte uitgenodigd om eens te komen kijken én mee te doen.